pojď se bavit!
HOME PŘIDAT PŘÍSPĚVEK

Humorné texty

Úvodní stránka
Menu
Zvesela.cz

Kdyby se auta kupovala jako počítače

General Motors nemá telefonní linku podpory pro lidí,
kteří neumějí řídit, protože lidé nekupují auta podobně
jako počítače - ale představte si, kdyby to dělali ...

HELPLINE: "General Motors HelpLine, jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Nastoupil jsem do auta, zavřel dveře a nic se nestalo!"
HELPLINE: "Dal jste klíček do zapalování a otočil jste s ním?"
ZÁKAZNÍK: "Co je to zapalování?"
HELPLINE: "To je zařízení, které bere proud z akumulátoru a otáčí motorem."
ZÁKAZNÍK: "Zapalování? Akumulátor? Motor? Jak to, že musím znát všechny ty technické termíny, když chci jen používat své auto?"


HELPLINE: "General Motors HelpLine, jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Moje auto jezdilo týden dobře a teď vůbec nechce jet!"
HELPLINE: "Je nádrž prázdná?"
ZÁKAZNÍK: "Jak to mám vědět!?"
HELPLINE: "Na přední desce je malé měřidlo s ručičkou a značkami od 'E' do 'F' (pozn. Empty=prázdný, Full=plný). Kam ručička ukazuje?"
ZÁKAZNÍK: "Na 'E'. Co to znamená?"
HELPLINE: "Musíte zajít k benzínové pumpě a koupit další benzín."
ZÁKAZNÍK: "Cože!? Za to auto jsem zaplatil 327480 Kč! Teď mi říkáte, že musím dál kupovat nové díly ? Já chci auto, které má všechno zabudované!"


HELPLINE: "General Motors HelpLine, jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Vaše auta jsou hrozná!"
HELPLINE: "Co je špatné?"
ZÁKAZNÍK: "Havarovalo, to je špatné!"
HELPLINE: "Co jste dělal?"
ZÁKAZNÍK: "Chtěl jsem jet rychleji, tak jsem stlačil plyn až k podlaze. Chvíli to fungovalo, ale potom havarovalo a teď nechce nastartovat!"
HELPLINE: "To je na Vaši zodpovědnost, když náš výrobek nesprávně používáte. Co čekáte, že s tím budeme dělat ?"
ZÁKAZNÍK: "Chci, abyste mi poslali nejnovější verzi, která už nebude havarovat!"


HELPLINE: "General Motors HelpLine, jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Ahoj! Právě jsem si koupil mé první auto. Vybral jsem si Vaše auto, protože má automatickou převodovku, posilovač řízení, posilovač brzd a pevné zámky na dveřích."
HELPLINE: "Díky, že jste si koupil naše auto. Jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Jak ho uvedu do chodu?"
HELPLINE: "Umíte řídit?"
ZÁKAZNÍK: "Umím co?"
HELPLINE: "Umíte řídit?"
ZÁKAZNÍK: "Já nejsem technik! Já se jen chci svým autem někam dostat."


HELPLINE: "General Motors HelpLine, jak Vám mohu pomoci?"
ZÁKAZNÍK: "Vaše auto mi nechce jet, ani se nehne, poraďte mi..."
HELPLINE: "Aha. A stiskl jste správně pedál spojky?"
ZÁKAZNÍK: "Cože? A je to nutné?"
HELPLINE: "Nastartoval jste auto ?"
ZÁKAZNÍK: "Cože? I je to nutné?"
HELPLINE: "Vložil jste klíč do zapalování?"
ZÁKAZNÍK: "Cože? I je to nutné?"
HELPLINE: "A nastoupil jste vůbec do toho auta ?"
ZÁKAZNÍK: "Cože? I je to nutné?"
HELPLINE: "Poslouchejte, a přečetl jste si vůbec návod ?"
ZÁKAZNÍK: "Cože? I je to nutné?"
zpět na seznam
ohodnoť povídku:
1 2 3 4 5

Doporučujeme: Cestovní systém Dřevo Plzeň Emona Kroni Maledivy PixelEU Referáty Taxi Plzeň Vtipy Weby na míru Zvesela