Bill Gates, šéf firmy Microsoft, na počítačovém veletrhu ComDex:
"Kdyby GM, výrobce automobilů, držel krok s technickým vývojem tak jako počítačový průmysl, jezdíme všichni v autech za 25$ a na galon benzínu ujedeme 1000 mil."
Veřejná odpověď pana Welche z General Motors:
"Kdyby GM vyvinulo takovou technologii jako Microsoft, jezdili bychom v autech která by měla následující vlastnosti:
· Vaše auto by bez zjevného důvodu mělo minimálně dvakrát za den Crash.
· Po každém překreslení čar na silnici, byste museli koupit nové auto.
· Příležitostně by se auto na dálnici bez zjevného důvodu zastavilo. To by se všeobecně bralo jako normální, prostě by se nastartovalo a znovu pokračovalo v jízdě.
· U jistých manévrů (např. levá zatáčka) by se auto občas zastavilo a nešlo by znovu nastartovat. V takovém případě by pomohla jen demontáž a nová montáž motoru.
· V autě by mohla sedět jen jedna osoba, výjimkou by byla provedení `Auto95' nebo `AutoNT', kde by se ale muselo za každé sedadlo zvlášť platit.
· Macintosh by vyráběl auta, která by byla poháněna slunečním světlem, byla by spolehlivá, 5x rychlejší a o polovinu lehčí, fungovala by ale jen na 5% silnic.
· Kontrolka tlaku oleje, teploty motoru a dobíjení baterie by byla nahrazena návěštím `Generální Auto-Chyba'.
· Nová sedadla by požadovala, aby všichni měli stejné zadnice.
· Airbag by se ptal `Jste si jist...?', než by se uvedl v činnost.
· Příležitostně by se zamčené auto nedalo odemknout. Dovnitř byste se dostali pouze následujícím trikem: zároveň stisknout kliku, otáčet klíčem a rukou se dotýkat antény.
· GM by vás nutila koupit zároveň s každým autem sadu `deLuxe' karet firmy Rand McNally (dceřinná společnost GM) ačkoliv byste to nikdy nepotřebovali. Pokud byste nabídku nepřijal, jezdilo by vaše auto jen poloviční rychlostí (ne-li pomaleji) a GM by byla kvůli této záležitosti vyšetřována státními orgány.
· Vždy, po představení nového vozu, by se museli všichni řidiči znovu učit řídit, protože žádný nový vůz by nefungoval tak, jako staré auto.
· Volant automobilu by se večer před opuštěním vozidla odebíral a ráno znovu instaloval s použitím unikátní technologie `plug-and-play'. Někdy by se ovšem stávalo, že by automobil po ránu bez zjevného důvodu odmítl volant přijmout.
· Motor by se vypínal stisknutím tlačítka START."